Чи часто клієнти звертаються до послуг Приватбанку? Якщо мають платіжну картку, емітентом якої є Приватбанк – щодня, а то й кілька разів на день. І при цьому не відчувають жодного дискомфорту, пов’язаного з необхідністю відвідування відділення і стояння в черзі. Тим, хто сумнівається в цьому, хочеться сказати, що на зв’язку з Приватбанком можна перебувати в цілодобовому режимі завдяки дистанційному банківському обслуговуванню, а точніше інтернет-банкінгу.
Приватним особам, які обслуговуються в одному з найкращих банків України, запропоновано ресурс Приват24 – особистий кабінет, який дає змогу проводити практично будь-які операції зі своїми рахунками, не виходячи з дому і в режимі он-лайн.
Нюанси реєстрації в Приват24 для фізичних осіб
Клієнти, які знають про можливості ресурсу Приват24, уже зареєструвалися в системі та отримали доступ до особистого кабінету, до якого:
- клієнт має право звертатися 24 години на добу;
- підключення та обслуговування здійснюється на безоплатній основі.
Зареєстрований користувач в обліковому записі Приват24 може самостійно працювати і користуватися практично всім потенціалом банківських послуг дистанційно:
- Керувати банківськими картками: оформляти, контролювати та поповнювати баланс, переказувати гроші на свої рахунки або рахунки близьких, отримувати перекази.
- Відкривати депозити з вигідними відсотковими ставками з метою збереження та примноження власних заощаджень, керувати ними: поповнювати, знімати відсотки, закривати.
- Оформлювати кредити та заявки на кредити, погашати їх щомісяця без прострочень.
- Здійснювати погашення заборгованостей за комунальними послугами: вручну або автоплатежами.
- Здійснювати та отримувати грошові перекази за допомогою міжнародних систем.
- Оплачувати інтернет і поповнювати баланс телефону без комісій.
- Обмінювати валюту за вигідним курсом.
- Купувати заздалегідь квитки на:
8.1 поїзд;
8. 2 автобус;
8. 3 спортивні матчі;
8. 4 розважальні заходи. - Бронювати готелі.
Отже, якщо переваги Приват24 стали для вас очевидними і виникло бажання обзавестися особистим кабінетом, то слід зареєструватися. Підключитися до системи можна маючи в наявності діючу платіжну картку Приватбанку і мобільний телефон:
- на сайті Приватбанку в Приват24;
- у мобільному додатку.
Реєстрація на сайті банку
Реєстрація клієнта на офіційному сайті Приватбанку нічим не ускладнена, весь процес гранично простий і необтяжливий:
- Відкрийте головну сторінку, ввівши в пошуковий рядок браузера адресу сайту https://next.privat24.ua.
- Натисніть на функцію Вхід у Приват24, розташовану у верхньому горизонтальному меню праворуч.
- Опинившись у вікні реєстрації, введіть 9 цифр мобільного телефону;
- Після введення номера телефону:
– надійде дзвінок від ПриватБанку на вказаний номер;
– або надійде повідомлення із секретним кодом для ідентифікації користувача та підтвердження входу. - Введіть код із смс або з повідомлення оператора.
- Для підтвердження операції та прив’язки до мобільного телефону платіжної картки, введіть ПІН-код від наявної в користуванні банківської картки ПриватБанку.
- Система запропонує придумати самостійно пароль. Слід серйозно поставитися до процесу формування пароля, адже складний пароль забезпечуватиме безпеку особистої та фінансової інформації. Вимоги до пароля:
– розмір від 6 до 18 символів;
– використання літер верхнього та нижнього регістру латинського алфавіту та арабських цифр. - Введіть пароль, повторіть його та повідомте адресу електронної пошти, за допомогою якої здійснюватиметься зв’язок з банком.
- Відкрийте електронну пошту, отримайте лист від ПриватБанку, переходьте за посиланням в особистий акаунт.
- Реєстрацію завершено, можна починати здійснювати будь-яку необхідну операцію.
На будь-якому етапі ніяких складнощів виникати не повинно, якщо уважно слідувати інструкції та коректно вводити дані. Для зручності користувача запропоновано два мовні режими роботи: англійський (EN) та український (UK). Досить клікнути на значок, щоб змінити режим на комфортний.
Якщо ви хочете, щоб банк знаходився в мобільному телефоні, то перш за все, потрібно завантажити мобільний додаток. Розробники подбали про те, щоб він функціонував на всіх доступних операційних платформах:
- IOS;
- Android;
- Windows.
Додаток має функції, аналогічні сайту privat24.ua, і також доступний двома мовами. Можливості мобільного застосунку навіть більші:
- За допомогою матричного QR-коду, що представляє інформацію для швидкого розпізнавання за допомогою камери на мобільному телефоні, можна:
отримати переказ або оплатити рахунок;
увійти в Web-Приват24;отримувати готівку в банкоматі без картки. - Оформити електронний поліс автоцивільної відповідальності.
- Дізнаватися про знижки в улюблених магазинах.
- Підключати дисконтні картки і не тягати з собою важку пачку пластику.
- Замовляти таксі та оплачувати проїзд за допомогою смартфона.
Стабільна робота з особистими фінансами гарантована при підключенні до інтернету або WI-FI. Не варто побоюватися витоку інформації під час використання безкоштовного WI-FI, оскільки будь-яка інформація перед надсиланням на зберігання на сервери Приватбанку піддається шифруванню.
Для встановлення програми на свій телефон можна скористатися ресурсом магазинів додатків:
- App Store для встановлення на пристроях з iOS, випущених компанією Apple;
- Google Play для встановлення на пристроях з операційною системою Android.
Особливості реєстрації в Приват24
Щоб реєстрація в системі Приват24 була можлива, не потрібно встановлювати додаткове обладнання, реєстрація та робота відбувається у звичайному браузері. Усе, що потрібно:
- одна з діючих банківських карток, отриманих у ПриватБанку;
- мобільний телефон, номер якого прив’язаний до цієї картки.
Якщо карта відсутня, то її можна отримати:
- у відділенні банку за умови пред’явлення паспорта та ідентифікаційного коду;
- надіславши заявку через сайт ПриватБанку.
Якщо телефон із сім-карткою, що використовується як логін під час авторизації в Приват24, буде загублено, потрібно негайно зателефонувати оператору Приватбанку за номером 3700, повідомивши:
- особисті дані;
- реквізити картки та посвідчення особи.
Співробітники банку приймуть заходи і тимчасово призупинять приймання команд із втраченого номера.
Для швидкої реєстрації та можливості отримувати повідомлення про вигідні акції та маркетингові пропозиції, бажано під’єднатися до служби електронної пошти (mail) і створити особисту електронну поштову скриньку.
Жодних обмежень за часом для реєстрації та роботи в системі інтернет-банкінгу немає, оскільки він працює цілодобово, без перерв і вихідних.
Якщо під час реєстрації система видає помилку або дає відповідь, що пароль або логін невірний, зверніть увагу на:
- правильність введеного номера мобільного телефону;
- використання букв англійського алфавіту під час формування пароля.
Під час реєстрації в Приват24, система для ідентифікації користувача запитує ОТП-пароль, ПІН-код однієї з платіжних карток. Здавалося б, що це суперечить правилу банку: Ми ніколи не запитаємо у вас ПІН-код. Але насправді, ПІН-код не слід повідомляти людям, а пристрої мають право запитувати ПІН-код для надання доступу до фінансової інформації лише власнику картки.
Єдине, будь-яку персональну інформацію, включно з ПІН-кодом слід вводити лише на:
- офіційному сайті ПриватБанку;
- сервісі Приват24.
Користуйтеся інноваціями, запропонованими банком, робіть власне життя комфортнішим!