Реєстрація нового користувача в Приват24

Чи часто клієнти звертаються до послуг Приватбанку? Якщо мають платіжну картку, емітентом якої є Приватбанк – щодня, а то й кілька разів на день. І при цьому не відчувають жодного дискомфорту, пов’язаного з необхідністю відвідування відділення і стояння в черзі. Тим, хто сумнівається в цьому, хочеться сказати, що на зв’язку з Приватбанком можна перебувати в цілодобовому режимі завдяки дистанційному банківському обслуговуванню, а точніше інтернет-банкінгу.

Приватним особам, які обслуговуються в одному з найкращих банків України, запропоновано ресурс Приват24 – особистий кабінет, який дає змогу проводити практично будь-які операції зі своїми рахунками, не виходячи з дому і в режимі он-лайн.

Нюанси реєстрації в Приват24 для фізичних осіб

регистрация в системе

Клієнти, які знають про можливості ресурсу Приват24, уже зареєструвалися в системі та отримали доступ до особистого кабінету, до якого:

  • клієнт має право звертатися 24 години на добу;
  • підключення та обслуговування здійснюється на безоплатній основі.

Зареєстрований користувач в обліковому записі Приват24 може самостійно працювати і користуватися практично всім потенціалом банківських послуг дистанційно:

  1. Керувати банківськими картками: оформляти, контролювати та поповнювати баланс, переказувати гроші на свої рахунки або рахунки близьких, отримувати перекази.
  2. Відкривати депозити з вигідними відсотковими ставками з метою збереження та примноження власних заощаджень, керувати ними: поповнювати, знімати відсотки, закривати.
  3. Оформлювати кредити та заявки на кредити, погашати їх щомісяця без прострочень.
  4. Здійснювати погашення заборгованостей за комунальними послугами: вручну або автоплатежами.
  5. Здійснювати та отримувати грошові перекази за допомогою міжнародних систем.
  6. Оплачувати інтернет і поповнювати баланс телефону без комісій.
  7. Обмінювати валюту за вигідним курсом.
  8. Купувати заздалегідь квитки на:
    8.1 поїзд;
    8. 2 автобус;
    8. 3 спортивні матчі;
    8. 4 розважальні заходи.
  9. Бронювати готелі.
См. также:   Переказ Вестерн Юніон через Приват24

Отже, якщо переваги Приват24 стали для вас очевидними і виникло бажання обзавестися особистим кабінетом, то слід зареєструватися. Підключитися до системи можна маючи в наявності діючу платіжну картку Приватбанку і мобільний телефон:

  • на сайті Приватбанку в Приват24;
  • у мобільному додатку.

Реєстрація на сайті банку

Реєстрація клієнта на офіційному сайті Приватбанку нічим не ускладнена, весь процес гранично простий і необтяжливий:

  1. Відкрийте головну сторінку, ввівши в пошуковий рядок браузера адресу сайту https://next.privat24.ua.
  2. Натисніть на функцію Вхід у Приват24, розташовану у верхньому горизонтальному меню праворуч.
  3. Опинившись у вікні реєстрації, введіть 9 цифр мобільного телефону;
    вход в приват24
  4. Після введення номера телефону:
    – надійде дзвінок від ПриватБанку на вказаний номер;
    – або надійде повідомлення із секретним кодом для ідентифікації користувача та підтвердження входу.
  5. Введіть код із смс або з повідомлення оператора.
  6. Для підтвердження операції та прив’язки до мобільного телефону платіжної картки, введіть ПІН-код від наявної в користуванні банківської картки ПриватБанку.
  7. Система запропонує придумати самостійно пароль. Слід серйозно поставитися до процесу формування пароля, адже складний пароль забезпечуватиме безпеку особистої та фінансової інформації. Вимоги до пароля:
    – розмір від 6 до 18 символів;
    – використання літер верхнього та нижнього регістру латинського алфавіту та арабських цифр.
  8. Введіть пароль, повторіть його та повідомте адресу електронної пошти, за допомогою якої здійснюватиметься зв’язок з банком.
  9. Відкрийте електронну пошту, отримайте лист від ПриватБанку, переходьте за посиланням в особистий акаунт.
  10. Реєстрацію завершено, можна починати здійснювати будь-яку необхідну операцію.

На будь-якому етапі ніяких складнощів виникати не повинно, якщо уважно слідувати інструкції та коректно вводити дані. Для зручності користувача запропоновано два мовні режими роботи: англійський (EN) та український (UK). Досить клікнути на значок, щоб змінити режим на комфортний.

См. также:   Гаряча лінія ПриватБанку: як зв'язатися з оператором

Якщо ви хочете, щоб банк знаходився в мобільному телефоні, то перш за все, потрібно завантажити мобільний додаток. Розробники подбали про те, щоб він функціонував на всіх доступних операційних платформах:

  • IOS;
  • Android;
  • Windows.

загрузка с телефона

Додаток має функції, аналогічні сайту privat24.ua, і також доступний двома мовами. Можливості мобільного застосунку навіть більші:

  1. За допомогою матричного QR-коду, що представляє інформацію для швидкого розпізнавання за допомогою камери на мобільному телефоні, можна:
    отримати переказ або оплатити рахунок;
    увійти в Web-Приват24;отримувати готівку в банкоматі без картки.
  2. Оформити електронний поліс автоцивільної відповідальності.
  3. Дізнаватися про знижки в улюблених магазинах.
  4. Підключати дисконтні картки і не тягати з собою важку пачку пластику.
  5. Замовляти таксі та оплачувати проїзд за допомогою смартфона.

Стабільна робота з особистими фінансами гарантована при підключенні до інтернету або WI-FI. Не варто побоюватися витоку інформації під час використання безкоштовного WI-FI, оскільки будь-яка інформація перед надсиланням на зберігання на сервери Приватбанку піддається шифруванню.

Для встановлення програми на свій телефон можна скористатися ресурсом магазинів додатків:

  • App Store для встановлення на пристроях з iOS, випущених компанією Apple;
  • Google Play для встановлення на пристроях з операційною системою Android.

Особливості реєстрації в Приват24

особенности работы в личном кабинете

Щоб реєстрація в системі Приват24 була можлива, не потрібно встановлювати додаткове обладнання, реєстрація та робота відбувається у звичайному браузері. Усе, що потрібно:

  • одна з діючих банківських карток, отриманих у ПриватБанку;
  • мобільний телефон, номер якого прив’язаний до цієї картки.

Якщо карта відсутня, то її можна отримати:

  • у відділенні банку за умови пред’явлення паспорта та ідентифікаційного коду;
  • надіславши заявку через сайт ПриватБанку.

описание ошибки сервиса приват 24

Якщо телефон із сім-карткою, що використовується як логін під час авторизації в Приват24, буде загублено, потрібно негайно зателефонувати оператору Приватбанку за номером 3700, повідомивши:

  • особисті дані;
  • реквізити картки та посвідчення особи.
См. также:   Способи якими можна дізнатися номер своєї картки в ПриватБанку

Співробітники банку приймуть заходи і тимчасово призупинять приймання команд із втраченого номера.

Для швидкої реєстрації та можливості отримувати повідомлення про вигідні акції та маркетингові пропозиції, бажано під’єднатися до служби електронної пошти (mail) і створити особисту електронну поштову скриньку.

Жодних обмежень за часом для реєстрації та роботи в системі інтернет-банкінгу немає, оскільки він працює цілодобово, без перерв і вихідних.

Якщо під час реєстрації система видає помилку або дає відповідь, що пароль або логін невірний, зверніть увагу на:

  • правильність введеного номера мобільного телефону;
  • використання букв англійського алфавіту під час формування пароля.

Під час реєстрації в Приват24, система для ідентифікації користувача запитує ОТП-пароль, ПІН-код однієї з платіжних карток. Здавалося б, що це суперечить правилу банку: Ми ніколи не запитаємо у вас ПІН-код. Але насправді, ПІН-код не слід повідомляти людям, а пристрої мають право запитувати ПІН-код для надання доступу до фінансової інформації лише власнику картки.

Єдине, будь-яку персональну інформацію, включно з ПІН-кодом слід вводити лише на:

  • офіційному сайті ПриватБанку;
  • сервісі Приват24.

Користуйтеся інноваціями, запропонованими банком, робіть власне життя комфортнішим!

author avatar
Єлизавета Думанська
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
MyPrivat24
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: