Блокування картки – це припинення її функціонування як платіжного засобу. Заблокована картка не може використовуватися для здійснення платежів, зняття готівки або оплати товарів і послуг.
Це дуже незручна ситуація, особливо коли гроші потрібні терміново. У більшості випадків проблема вирішується дуже швидко. Але для цього потрібно знати причину, через яку платіжний засіб став недоступним.
Найбільш часті випадки блокування
Не так складно впоратися з проблемою, якщо блокування картки сталося з необережності клієнта. Наприклад, він неправильно тричі поспіль ввів ПІН-код. У цьому випадку спрацьовує система безпеки. Банк припускає, що платіжним засобом заволодів зловмисник і служба безпеки здійснює блокування, до з’ясування подальших обставин.
Крім того, кредитна картка може бути заблокована в таких випадках:
- З ініціативи клієнта. Клієнт може заблокувати картку самостійно, якщо він загубив її, підозрює, що її було викрадено або пошкоджено;
- З ініціативи банку. Банк може заблокувати картку, якщо у нього є підстави вважати, що картка використовується в шахрайських цілях. Наприклад, якщо банк отримує підозрілі транзакції за карткою, він може заблокувати її, щоб запобігти подальшому використанню картки зловмисниками;
- За рішенням суду. Суд може заблокувати картку, якщо вона є предметом судового розгляду. Наприклад, якщо суд виносить рішення про стягнення з клієнта заборгованості, він може заблокувати картку, щоб забезпечити погашення заборгованості.
У більшості випадків, держатель картки може швидко і легко розблокувати свій платіжний засіб. Нижче опишемо кілька варіантів.
Варіанти розблокування карти
У розпорядженні клієнта банку кілька простих способів відновлення доступу, розберемо деякі з них:
- Приват24 веб-версія
- Приват24 мобільний додаток;
- Дзвінок на гарячу лінію;
- Звернення в чаті допомога онлайн;
- Відділення банку.
Клієнт може скористатися будь-яким способом на свій розсуд. Розглянемо докладніше кожен варіант.
Приват24 веб-версія
Це найпростіший і найзручніший спосіб, якщо ви перебуваєте за комп’ютером.
Розблокування здійснюється в кілька кроків:
- Заходимо на офіційний сайт сервісу;
- Натискаємо на вкладку “Гаманець”;
- Вибираємо карту, яка нас цікавить;
- На екрані з’явиться повідомлення про блокування, вибираємо кнопку розблокувати;
- Дотримуємося інструкцій на екрані.
Приват24 мобільний застосунок
Наступний спосіб для активних користувачів смартфонів.
- Заходимо в мобільний застосунок Приват24;
- У розділі гаманець обираємо заблоковану картку (вона буде позначена відповідним червоним замком) і натискаємо на неї;
- Усередині нас чекає червона кнопка з написом “карта заблокована”, натискаємо на неї
- У меню, що відкрилося, обираємо “розблокувати карту” і дотримуємося подальших інструкцій.
Дзвінок у банк
Необхідно зв’язатися зі співробітниками ПриватБанку за телефоном 3700. Описати ситуацію, що склалася. Фахівець повинен буде переконатися, що спілкується з власником рахунку. Тому будуть поставлені запитання, на які зможе відповісти тільки власник рахунку. Відповіді повинні повністю збігтися з даними, наданими в банк раніше.
Після позитивного спілкування картка миттєво стає доступною.
Звернення в чат
На офіційному сайті ПриватБанку (https://privatbank.ua/) варто натиснути на іконку діалогу в нижньому правому куті. Далі бот зв’яже вас з оператором, де ви підтвердите свою особистість і отримаєте вказівки для подальших дій.
Відділення банку
Необхідно знайти будь-яке відділення ПриватБанку. Тобто не обов’язково звертатися саме в те, де оформляли документи.
Можна пред’явити співробітнику картку або назвати її номер. Розблокування відбудеться того ж дня.
Варто звернути увагу на те, що якщо закриття доступу до кредитних коштів відбулося через заборгованість, що утворилася, всі перераховані вище способи розблокування не мають ніякої дії. Потрібно особисто з’явитися у відділення банку, погасити заборгованість. Доступ до платіжного засобу відкриється через кілька днів.