Приват24 – це сучасний сервіс, який допомагає клієнтам банку здійснювати будь-які операції зі своїми грошима, не виходячи з дому.
Забули пароль від Приват24? Не переживайте! Відновити доступ до вашого особистого кабінету можна кількома способами.
Клієнти, які пройшли реєстрацію в системі, після отримання картки, можуть користуватися всіма доступними функціями інтернет-банкінгу. Однак іноді можуть виникнути ситуації, в яких здійснити вхід неможливо, оскільки раніше встановлений пароль не приймається системою. Для вирішення цієї проблеми існує функція його відновлення, про яку ми сьогодні й поговоримо.
Процедура відновлення пароля
Клієнти, які забули дані для входу в систему Приват24 можуть скористатися простою і зрозумілою системою відновлення доступу.
Для проведення даної операції, досить слідувати простій інструкції:
- Перейдіть на офіційний сайт ПриватБанку.
- Зайдіть у розділ “Приват24”.
- Заповніть першу форму (номер телефону).
- Під вікном для введення пароля, ви побачите кнопку “Забули пароль”.
- Найчастіше відновлення проводитися з використанням SMS і коду підтвердження доступу.
- На номер телефону, який було вказано під час оформлення картки та реєстрації Приват24, надійде дзвінок від банку, його варто прийняти і натиснути на цифру 1;
- Далі необхідно ввести Пін-код від вашої картки, код вводитися тільки з електронної клавіатури. Послідовність цифр буде відображатися у випадковому порядку, це необхідно для захисту сервісу від ботів;
- Після того як ви підтвердили зміну пароля, Вам необхідно придумати новий і погодитися з умовами сервісу.
Після проведення цих простих маніпуляцій, Ви зможете знову користуватися своїм особистим кабінетом, без якихось обмежень.
Як ви розумієте сама процедура можлива тільки якщо при вас є ваш телефон. Займе вона не більше ніж 2-3 хвилини вашого часу.
Можливі проблеми під час входу в систему
Іноді трапляється так, що у клієнтів з’являються проблеми з входом в систему не через забутий пароль, а з інших причин. Ми рекомендуємо ознайомитися з переліком найчастіших проблем, які виникають під час входу в систему.
Якщо ж ви впевнені, що все зроблено правильно, тоді можете сміливо скористатися відновленням доступу.
Найпоширеніші помилки під час входу:
- Некоректний номер телефону. Часто ми на автоматі вводимо свій номер навіть не замислюючись про це. Однак, необхідно перевірити його коректність. Зверніть увагу на те, що в Приват24, вже за замовчуванням встановлено код країни +38, і вам залишилося ввести свій номер у форматі 050-000-00-00.
- Блокування особистого кабінету. Це може траплятися при частому введенні невірного пароля, більше трьох разів. Також, при підозрі на спробу злому. У більшості випадків ця проблема вирішується простою зміною пароля, проте іноді можуть виникати ситуації, для вирішення яких необхідно звертатися до відділення Приватбанку або на гарячу лінію.
- Проведення технічних або профілактичних робіт на сайті. У цих випадках ви побачите повідомлення, що система тимчасово недоступна. Для вирішення цієї проблеми необхідно просто трохи почекати і повторити спробу.
Якщо ви перевірили всі основні проблеми, але так і не змогли увійти в інтернет-банкінг, тоді сміливо можете скористатися відновленням доступу і продовжувати використання системи.
Важливо! Під час відновлення пароля переконайтеся, що ви перебуваєте на офіційному сайті ПриватБанку або в його мобільному застосунку.
Слід пам’ятати
- Не використовуйте один і той самий пароль для різних сайтів і сервісів.
- Створіть надійний пароль, який буде складно вгадати.
- Не повідомляйте свій пароль іншим людям.
- Регулярно змінюйте свій пароль.
ПриватБанк піклується про безпеку своїх клієнтів!
За допомогою цих порад ви зможете безпечно та швидко відновити доступ до свого особистого кабінету Приват24!