У кожного клієнта ПриватБанку в будь-який момент може виникнути нестандартна ситуація, що вимагає моментального реагування з боку його співробітників. Дуже часто необхідність у вирішенні певних питань може виникнути в неробочий час. Саме для таких випадків передбачена цілодобова гаряча лінія від ПриватБанку.
Які питання можна вирішити за допомогою гарячої лінії
Співробітники call-центру банку готові відповісти на будь-які питання і вирішити практично будь-яку вашу проблему. Така політика пов’язана з тим, що в наш час важко виділити час для візиту до відділення, тим паче дедалі більша діджиталізація допомагає вирішувати більше питань дистанційно та не прив’язуючись до місця розташування офісу банку.
Тому з метою економії часу клієнтів, консультанти банку готові вирішити телефоном питання, що стосуються:
- Питання щодо банківських карток: зміна PIN-коду, блокування картки, відновлення картки, замовлення нової картки, отримання інформації про баланс, прострочені платежі тощо.
- Питання щодо банківського рахунку: відкриття рахунку, закриття рахунку, переказ коштів, поповнення рахунку, оплата послуг тощо.
- Питання щодо вкладів: відкриття вкладу, закриття вкладу, поповнення вкладу, отримання виплати за вкладом тощо.
- Питання щодо кредитів: оформлення кредиту, погашення кредиту, зміна умов кредиту тощо.
- Питання щодо страховки: оформлення страхового поліса, отримання страхового відшкодування тощо.
- Питання щодо інших послуг банку: відкриття депозитарію, відкриття брокерського рахунку тощо.
Ці категорії питань стосуються як фізичних осіб, так і юридичних.
Телефон гарячої лінії багатоканальний. Тому на нього можна завжди додзвонитися, а час очікування буде мінімальним.
Як дізнатися телефон гарячої лінії
ПриватБанк є однією з найбільш популярних банківських установ у країні. Дізнатися номер телефону не складе труднощів. Ось невелика підказка, можете зберегти на випадок потреби. У разі втрати цієї інформації, завжди можна повернутися до цієї статті, або ж на офіційний сайт банку.
Переваги спілкування через гарячу лінію
ПриватБанк ставить перед собою важливе завдання – максимально швидко допомогти клієнту у вирішенні будь-яких питань. Тому консультанти банку намагаються в найкоротші терміни обробити будь-які запити.
Під час дзвінка на гарячу лінію вмикається голосовий помічник, який також може відповісти на більшість запитань. Потрібно уважно вислухати всі пропозиції і потім вибрати потрібну цифру, зокрема вибрати зв’язок з оператором.
Спілкування через call-центр має такі основні переваги:
- Запит обробляється в будь-який час доби, незважаючи на святкові або неробочі дні.
- Дзвінок абсолютно безкоштовний і не має обмежень за часом. Консультант буде спілкуватися з клієнтом стільки, скільки буде потрібно часу на вирішення проблеми.
- За допомогою дзвінка можна вирішити будь-які питання щодо банківських продуктів ПриватБанку. Це не тільки блокування картки та різного роду консультації. Спеціаліст допоможе розв’язати проблему з видачею готівки в банкоматі, переказом коштів через термінали та багато іншого, зокрема неординарні запити.
Забезпечення безпеки
Дзвінок має здійснюватися з вашого фінансового номера телефону, тобто того, що був зареєстрований під час відкриття рахунку та використовується в інтернет-банкінгу.
При здійсненні дзвінків необхідно дотримуватися певних заходів безпеки. Насамперед у жодному разі не повідомляти секретний код пластикової картки або ж її дані. Співробітник банку не має права запитувати подібну інформацію.
Для ідентифікації того, хто дзвонить, існує звичайний запит – кодове слово, вказане під час оформлення.
Альтернатива гарячій лінії
У наш час смартфонів і багатозадачності безлічі людей буде також зручно звернутися за допомогою або роз’ясненням до чату Допомога онлайн у Приват24, на сайті банку або ж підключитися до оператора у звичному для вас месенджері.
Кожен клієнт може скористатися будь-яким зручним для себе способом зв’язку. Консультанти банку завжди готові до спілкування. Ввічливо і максимально зрозуміло будуть роз’яснені будь-які питання, що цікавлять.