Термінали ПриватБанку

На сьогоднішній день, час – це гроші, а комфорт – понад усе. Доступ до фінансових послуг повинен бути простим і доступним, щоб відповідати сучасному стилю життя. ПриватБанк, один з лідерів українського банківського ринку, розуміє ці потреби і пропонує своїм клієнтам, велику мережу терміналів, які цілодобово 7 днів на тиждень готові прийти на допомогу. Ці апарати зараз є практично у всіх населених пунктах України. Користуватися терміналом дуже просто.

Якщо в місті є філія банку, в ньому обов’язково присутній термінал. Також апарати розташовуються у великих торгових точках. Усе це робиться для більш комфортного обслуговування клієнтів. Адже вельми зручно зайти за якоюсь покупкою і одночасно оплатити комунальні платежі.

Попри всю простоту використання, ще залишаються клієнти, які ще не пробували проводити банківські операції через ТСО і не оцінили всіх переваг.

Термінали ПриватБанку – це:

  • Цілодобовий доступ до фінансових операцій.
  • Швидке та зручне поповнення карток.
  • Оплата послуг без комісії.
  • Переказ коштів з картки на картку.
  • Перевірка балансу картки.

Приймання готівки:

Однією з головних особливостей вуличних терміналів ПриватБанку є можливість приймання готівки. Це зручно та вигідно, адже вам не потрібно шукати відділення банку, підлаштовуватися під його режим роботи та стояти в чергах.

Поповнення карток:

За допомогою терміналу ви можете поповнити свою картку ПриватБанку, а також картки інших банків.

Тим клієнтам, які хоч раз використовували банкомат, обслуговуватися в терміналі не складе труднощів.

Як працювати з терміналом:

1. Виберіть необхідну операцію на екрані.

2. Дотримуйтесь інструкцій на екрані.

3. Вставте картку в термінал.

См. также:   Комісія за поповнення картки ПриватБанку через термінал

4. Введіть пін-код.

5. Внесіть готівку (за потреби).

6. Підтвердіть операцію.

7. Заберіть чек.

Ця інструкція є досить універсальною і підходить до безлічі операцій.

Особливу зручність для клієнтів представляє сенсорний екран. Одним натисканням пальця можна вибрати будь-яку функцію. Помилитися в роботі з терміналом складно. Усі дії виводяться на монітор, необхідно просто виконувати їх у правильній послідовності.

Але все ж таки давайте розглянемо головні помилки у використанні терміналу, адже знаючи наперед їх можна уникнути.

Поширені помилки:

  • Невірне введення пін-коду.
  • Недостатньо коштів на картці.
  • Внесення не достатньої суми готівкових коштів (завжди перевіряйте ще раз на екрані).
  • Технічна несправність терміналу.

Будова терміналу

Термінали від ПриватБанку зазвичай виконані в зеленому кольорі. Пристрій їх абсолютно не складний і складається з таких обов’язкових елементів:

  1. Монітор або сенсорний екран. Це найбільш важлива деталь апарата. На нього виводиться інформація. З його допомогою здійснюються необхідні операції. Екран дуже чутливий. Користувачі сенсорних телефонів можуть дуже швидко з ним освоїтися. Досить легкого дотику і клієнт переміщається в потрібний розділ.
  2. Клавіатура. Не особливо важлива деталь, оскільки всі необхідні цифри можна вводити за допомогою сенсора. Але якщо клієнту зручніше натискати на кнопки, він цілком може нею скористатися при веденні суми платежу або наборі ПІН-коду.
  3. Приймач картки. Це отвір, куди слід вставляти кредитку. Про готовність до проведення операції свідчить зелений колір лампочок.
  4. Купюро-приймач. Знаходиться на одній лінії з отвором для платіжної картки. Він довший.
  5. Нижче розташоване відділення, з якого виходить чек. Це відбувається тільки в разі його замовлення.

Устройство терминала приватбанка

Де знайти термінал

Дізнатися адресу найближчого до вас терміналу ви можете на офіційному сайті ПриватБанку: https://privatbank.ua/map

См. также:   Як покласти гроші на картку ПриватБанку через термінал: з карткою і без неї

У висновку можна зазначити, що термінал здається складним апаратом тільки на перший погляд. Не варто поспішати, навіть якщо за користувачем утворилася невелика черга. Уважно читайте всю інформацію, що з’являється на екрані, і дотримуйтесь вказівок. Якщо щось не виходить, клієнту завжди зможе допомогти співробітник відділення або оператор гарячої лінії.

Користуйтеся перевагами сучасних технологій і робіть своє життя комфортнішим!

author avatar
Єлизавета Думанська
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
MyPrivat24
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: